Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Автоматизація та диференціація звуків [28]
Лексика і граматика [19]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 278
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Логопедичні ігри » Автоматизація та диференціація звуків

    завантажити ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ЗВУКОВИМОВИ ТА НАВИЧОК ФОНЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ ЗА ДОПОМОГОЮ МНЕМОТЕХНІКИ
    [ Викачати з сервера (14.40 Mb) ] 11.12.2016, 22:54

    В даному посібнику запропонований дидактичний матеріал на автоматизацію свистячих, шиплячих і сонорних звуків, а також їх диференціацію у формі мнемотаблиць, що значно полегшують дітям оволодіння навичками правильної звуковимови та фонематичного аналізу. Емоційно забарвлені логопедичні заняття із використанням мнемотехніки, яскравої та влучної наочності дозволяють дітям міцно запам'ятати певну інформацію, допомагають з інтересом оволодівати складним навчальним матеріалом. Безперечно, вони формують у учнів позитивне ставлення до навчання та сприяють підвищенню ефективності роботи. Діти з великим задоволенням вчать вірші, надовго запам′ятовуючи їх зміст. Навіть малоактивні та діти з невисоким рівнем уваги зосереджено запамятовують малюнки та образи, що позначають потрібне слово.
    Матеріал посібника складений на основі авторських напрацювань, апробованих на заняттях з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Запропонований матеріал сприяє закріпленню в мові правильної вимови звуків, а також активізує вищі психічні функції і сприяє підготовці до оволодіння грамотою, читанням і письмом.
    Велика кількість опорних картинок полегшує засвоєння матеріалу, робить заняття наочним та цікавим. Використання методу мнемотехніки надає великі можливості для психо – емоційної та мовної компенсації дітей з важкими мовними порушеннями, а саме:
    - забезпечується психологічний та емоційний комфорт під час занять;
    - швидше автоматизуються звуки в спонтанному мовленні;
    - успішно розвивається мовна вправність;
    - діти засвоюють велику кількість мовного матеріалу, в якому якісно закріплюються виправлені звуки мови;
    - активізуються і відновлюються вищі психічні функції ( пам’ять, увага, сприйняття, мислення, фонематичні процеси ).
    Таким чином, даний мовний матеріал – це один з найбільш продуктивних видів корекційної діяльності, яка представляє собою оригінальну психо – мовну гімнастику.

     

    Категорія: Автоматизація та диференціація звуків | Додав: про | Теги: автоматизація та диференціація звук, Мнемотехніка
    Переглядів: 2961 | Завантажень: 831 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/4
    Всього коментарів: 3
    avatar
    1 larisagaidanova • 16:23, 12.01.2017
    здорово
    avatar
    2 innalog • 20:49, 30.03.2017
    Чудово!!!
    avatar
    3 Кошка • 15:10, 16.01.2019
    Чудова робота!!! Дякую!!
    avatar
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!