Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Автоматизація та диференціація звуків [28]
Лексика і граматика [19]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 278
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Логопедичні ігри » Автоматизація та диференціація звуків

    завантажити ПАНІ МЕТЕЛИЦЯ
    [ Викачати з сервера (861.6 Kb) ] 17.01.2018, 22:03

    Дидактична гра «Пані Метелиця».

    Автоматизація та диференціація звуків «Р-Рь» в словах.

    Мета: Закріпити у дітей правильну вимову звуків Р-Рь у словах на початку у відкритих складах.

    Завдання: Дитині пропонується дізнатися з якої перини впала пір’їнка, на перинах зображені літери Р та Рь (якщо дитина не знає ці літери – потрібна допомога дорослого), для цього треба вирізати пір’їнки, на яких зображені різні слова на звуки Р та Рь. Щоб дитині було цікавіше ці пер’їнки можна перевернути, це стимулює інтерес до виконання завдання, а також дошкільник не вагається під час вибору (особливо, якщо завдання виконується з групою дітей). Для того, щоб правильно покласти пір’їнку на ту чи іншу перину – треба визначити 1 звук у слові та правильно назвати малюнок на пір’їні.

    Р – рушник, рисеня, рижики, ромб, рот, редька, риба, рукавички, ремінь, рука, редиска, ракета .

    Рь – ряжанка, ріпка, ріг, рюмка, рятувальник, річка, рій, рюкзак, рябчик .

    Ускладнення №1 ( для старшого дошкільного віку): Завдання «Про що можна сказати МІЙ, МОЯ, МОЄ, МОЇ». Після того, які малюк назвав та перевернув всі пір’їнки, пропонується підібрати слова до присвійного займенника МІЙ (наприклад: ромб, рюкзак.....), МОЯ (наприклад: ракета, ряжанка..), МОЄ (наприклад: рисеня…), МОЇ (наприклад: рукавички, рижики).

    Ускладнення №2 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Скажи який?» (яка? яке? які?). Треба підібрати прикметник до іменника (наприклад: вишитий рушник…). Для більш старших дітей можна запропонувати підібрати по 3 слова (наприклад: ракета – нова, іграшкова, маленька.)

    Ускладнення №3 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Хто, що робить?» Треба скласти речення із заданим словом (наприклад: редиска росте на городі.).

    Ускладнення №4 (для старшого дошкільного віку): Завдання «Придумай розповідь». Дитина обирає 3 малюнки ( на звуки Р-Рь) і придумує коротеньку розповідь. Потім можна ускладнити і скласти розповідь, беручи послідовно 5 малюнків (творчі розповіді).

    Категорія: Автоматизація та диференціація звуків | Додав: natalibydan
    Переглядів: 1463 | Завантажень: 405 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.7/3
    Всього коментарів: 1
    avatar
    1 MapiHa • 00:12, 03.02.2018
    Дякую!
    avatar
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!