Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Cтатті [15]
СДГУ [1]
Порушення читання та письма [2]
Заїкання [3]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 172
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 21
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 3 »

    логопедія Принцип біоенергопластики - сполучена робота пальців і кистей рук та артикуляційного апарату. Рухи рук імітують рухи органів мовного апарату. Комплекс вправ з використанням біоенергопластики сприяє розвитку рухливості артикуляційного апарату, що, в свою чергу, впливає на точність в засвоєнні артикуляційних укладів.

    (Сертифікат №0139)

    Cтатті | Переглядів: 134 | Author: Снітко Л.С. | Додав: snitkol42 | Дата: 10.02.2019 | Коментарі (0)

      Корекційна робота з розвитку мовлення дітейобов’язок не лише вчителя-логопеда, а й інших учасників педпроцесувихователя, його помічника, музкерівника, психолога, фізінструктора та батьків. Адже лише за комплексного впливу можна досягти бажаних результатів. Тому варто максимально “логопедизувати” весь час перебування дитини в дитсадку.

    Cтатті | Переглядів: 151 | Author: kostima | Додав: kostimka | Дата: 05.01.2019 | Коментарі (0)

       Звуковий лепбук - ефективний засіб автоматизації звуків, завдяки динамічності, емоційності проведення та зацікавленості дітей він дає можливість багато разів тренувати дитину в повторенні потрібних звуків, сприяє поповненню і активізації словника, формує правильну звуковимову, розвиває зв'язне мовлення та вміння висловлювати свої думки. У цьому полягає його педагогічна значущість. Застосування лепбука допомагає вчити дитину вчитися самостійно. Крім освітніх плюсів, він може сприйматися дітьми як скарб, до якого цікаво повертатися, перегортати. 

    Cтатті | Переглядів: 470 | Author: Шорнікова О.В. | Додав: shornikova200 | Дата: 13.09.2018 | Коментарі (0)

    Кількість дітей з мовленнєвою патологією останнім часом має тенденцію до зростання. З кожним роком збільшується кількість дітей зі складною мовленнєвою патологією, зокрема практично нерозмовляючих дітей. Причини цього явища різноманітні:

    Cтатті | Переглядів: 367 | Author: Кравченко З.Г. | Додав: lodiva | Дата: 18.07.2018 | Коментарі (0)

       ЗАПРОШУЮ ДО ЛАБОРАТОРІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ ВСІХ, КОГО ХВИЛЮЄ ПИТАННЯ «ЯК НАВЧАТИ ЧИТАННЮ ДОШКІЛЬНЯТ: ЯКУ МЕТОДИКУ ОБРАТИ»

    Я, учитель-логопед Максудова Тамара Валеріанівна, хочу нагадати небайдужим, що більш 100 років тому вийшла книга К. Ушинського «Рідне слово», яка відкрила нову епоху в навчанні дітей грамоті. Він ввів звуковий метод навчання читанню. Ушинський казав про це так; «Я не потому предпочитаю звуковую методику, что дети по ней скорее выучиваются читать и писать, но потому, что достигая успешно своей специальной цели, методика эта в то же время дает самостоятельность ребенку, беспрепятственно упражняет его внимание, память и рассудок, и когда перед ним раскрывается книга, он уже достаточно подготовлен к пониманию того, что читает т, и. главное, в нем не подавлен, а возбужден интерес к чтению»

    Cтатті | Переглядів: 265 | Author: Максудава Т.В. | Додав: kostimka | Дата: 17.01.2018 | Коментарі (0)

      З початком навчання в школі у деяких дітей раптом виявляються труднощі з письмом. Спеціальне логопедичне обстеження таких дітей виявляє в них дисграфію. Порушення письма - дисграфія, складає значний процент серед інших порушень мовлення,що зустрічаються в учнів масової школи.

    Порушення читання та письма | Переглядів: 309 | Author: Аліна Луценко | Додав: alina | Дата: 27.12.2017 | Коментарі (0)

    логоневроз Логоневроз (невротичне заїкання) – руховий невротичний розлад, що характеризується порушенням плавності, темпу і ритму мовлення. Це пов’язано з судорожними скороченнями м’язових волокон, що беруть участь у мовному акті. Дана патологія є досить поширеною в дитячому віці. Короткочасне заїкання спостерігається у 4 % дітей. Іноді (в 1 % випадків) захворювання має стійкий характер. Частіше зустрічається у хлопчиків, ніж у дівчаток. Критичний період припадає на вік 4-5 років, коли відбувається інтенсивне формування мислення. Ризик виникнення заїкання також підвищується в період становлення мовлення (2-3 роки).

    Автор матеріалу: Вєльчева Наталія. (сертифікат № 0038)

    Заїкання | Переглядів: 1192 | Author: Вєльчева Наталія Вікторівна | Додав: NATA | Дата: 01.11.2017 | Коментарі (0)

     Великий вплив на нормальне формування зору в дитячому віці мають характер, тривалість та умови зорового навантаження. На думку проф. Е. С. Аветісова та інших авторів, частина дітей, особливо молодшого віку, мають слабку акомодацію і при надмірному зоровому навантаженні відчувають труднощі.

    Результати наукових постережень свідчать, що у дітей з добре розвиненою стійкістю акомодації короткозорість під впливом навчальних занять у школі не настає. І навпаки, у малюків з поганою стійкістю акомодації частіше розвивається короткозорість (до 20%) вже на перших порах навчання у школі.

    Запропоновані у статті прийоми та завдання, допоможуть вчителю-логопеду у вирішені на своїх заняттях важливого завдання — профілактики зорових розладів у дітей.

    Cтатті | Переглядів: 648 | Author: Олена Шадура | Додав: kostimka | Дата: 06.01.2017 | Коментарі (0)

    Дизартрія – порушення звуковимови і просодики, обумовлені недостатністю іннервації м'язів мовного апарату. Через недостатність іннервації м'язів артикуляційного, голосового, дихального апарату порушується не тільки звуковимова, а й голос і мовне дихання. При дизартрії порушується руховий механізм мовлення за рахунок органічної поразки центральної нервової системи. Структуру мовленнєвого дефекту становить порушення усіх компонентів мовлення.

    Комплексний підхід при усуненні дизартрії включає в себе три блоки. 

    Cтатті | Переглядів: 3695 | Author: + | Додав: kostimka | Дата: 23.11.2016 | Коментарі (0)

     

    Боязнь мовленнєвого спілкування — одна з різновидів невротичних порушень. Чим складніша і відповідальніша ситуація мовленнєвого спілкування, тим важче дитині вступати в контакт. Звертають на себе увагу характерологічні риси таких дітей: невпевненість у собі, вразливість, нерішучість, надмірна уразливість. 

     

    Заїкання | Переглядів: 322 | Author: Олена Шадура | Додав: kostimka | Дата: 05.10.2016 | Коментарі (0)

    1-10 11-20 21-21
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!