Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Багатоканальна кохлеарна імплантація – новий спосіб покращення слухового сприймання дітей та дорослих з різними порушеннями слуху, що дозволяє повноцінно інтегрувати глухих в середовище чуючих людей. Хірургічна операція забезпечує сприймання звукової інформації засобом електричної стимуляції збережених волокон слухового нерву.
Сертифікат № 0001
Cтатті |
Переглядів: 2324 |
Author: Людмила Ткачук |
Додав: coolbohdana |
Дата: 25.08.2016
|
|
Кількість випадків порушень писемного мовлення (читання та писання) у молодших школярів набуває дедалі більшого поширення і потребує створення спеціальних методик ранньої діагностики відхилень.
Дана методика складається з системи завдань для дітей шостого року життя, розроблених з позицій психолінгвістичного підходу. |
Визначення з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (скорочено СДУГ; англ. Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD)) — неврологічно-поведінковий розлад розвитку, що починається в дитячому віці. Проявляється такими симптомами, як труднощі концентрації уваги, гіперактивність і погано керована імпульсивність.
СДГУ |
Переглядів: 1571 |
Author: ---------- |
Додав: kostimka |
Дата: 24.07.2016
|
|
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу.
Cтатті |
Переглядів: 1142 |
Author: ---------- |
Додав: kostimka |
Дата: 04.07.2016
|
|
Нарешті! Ось звук і народився! Дитина навчилася ізольовано вимовляти звук, а отже можна і потрібно переходити до наступного етапу — автоматизації.
Cтатті |
Переглядів: 1925 |
Author: Олена Шадура |
Додав: kostimka |
Дата: 12.06.2016
|
|
У дітей із ЗНМ, поряд з порушенням всіх компонентів мовлення, зазвичай, виявляється несформованим і фонематичне сприйняття. Його розвиток, на думку багатьох дослідників (Р. А. Каше, Н. Е. Левіна, Р. А. Нікашина, Т. Б. Філічова та ін), є одним з важливих завдань корекційного впливу. Як показує досвід, розвиваючи фонематичне сприйняття у дошкільнят, ми здійснюємо позитивний вплив на становлення всієї фонетичної бази мовлення дитини, що в свою чергу сприяє формуванню правильної складової структури слова. Стійкий навик правильної звуковимови у дошкільників можна виробити тільки при добре сформованому фонематичному сприйнятті. А вдосконалення можливості диференціювати звуки мовлення сприяє не лише більш швидкому формуванню звуковимовної бази, але в значній мірі впливає і на засвоєння дітьми лексичної та граматичної сторін мови, позитивно впливає на засвоєння навиків читання та письма, тобто в, кінцевому результаті, забезпечує подолання недорозвитку мовлення в цілому.
Cтатті |
Переглядів: 3391 |
Author: Олена Шадура |
Додав: kostimka |
Дата: 10.05.2016
|
|
Як відомо, корекційна робота з заїкаючими дітьми спирається на дані медико- педагогічного обстеження, яке здійснюється спеціалістами різного профілю В зв'язку з тим, що при заїканні спостерігається ряд відхилень в стані моторики, доцільно описати способи і прийоми її обстеження у дітей дошкільного віку.
Заїкання |
Переглядів: 4446 |
Author: --- |
Додав: kostimka |
Дата: 31.03.2016
|
|
Cтатті |
Переглядів: 1365 |
Author: Оксана Мацюк |
Додав: oks5543 |
Дата: 14.03.2016
|
|
Cтатті |
Переглядів: 2020 |
Author: Оксана Мацюк |
Додав: oks5543 |
Дата: 14.03.2016
|
|
Cтатті |
Переглядів: 591 |
Author: Оксана Мацюк |
Додав: oks5543 |
Дата: 14.03.2016
|
|
|
|