Логопедичне заняття на автоматизацію звука [Р]
Як діти Робіка начали
Мета:
Корекційно-навчальна: закріплювати правильну вимову звуку [Р] ізольовано, в складах, словах, реченнях; закріпити зоровий образ літери «Р»;
Корекційно-розвивальна: розвивати загальну, артикуляційну та мімічну моторику дітей; сприяти розвитку зорового та фонематичного сприйняття, пам'яті, мислення, координації мовлення з рухом, вміння орієнтуватися на площині; створювати умови для профілактики оптичної дисграфії у дітей з порушеннями зору.
Виховна: виховувати доброзичливість, самостійність, ініціативність; формувати позитивну установку на участь в занятті.
Обладнання: іграшковий робот, кубик «Емоції», гра-калейдоскоп «Образ звука», посібник «Муха» + картки-символи до артикуляційних вправ, електронна «Фізхвилинка з Робіком» + ноутбук, «лазерна» указка, маркери по кількості дітей, матеріали до ігрових завдань: «Звукові доріжки», «Знайди букву», «Полагодимо парасольку», «Збери рюкзак», «Побачене в дорозі».
|