Мета:
Корекційно – розвивальна:
сприяти розвитку рухливості артикуляційного апарату у поєднанні з методом біоенергопластики; слухової уваги, рухливості окорухового апарату, мовного дихання.
Корекційно- навчальна:
закріплювати знання дітей про правильне положення органів артикуляційного апарату під час вимови звука [С]; домагатися правильного ізольованого звучання звука [С]; активізувати словник по лексичній темі «Посуд».
Виховна:
виховувати дружелюбність, здатність до емпатії, створювати умови для забезпечення психофізичного комфорту малят.
Обладнання: дзеркала та олівці по кількості дітей, іграшка бі-ба-бо «Слоненя», картинки-символи для артикуляційних вправ, акустико – артикуляційний профіль звука [С], чашечки для дихальних вправ, ігрове завдання «Кипить чайник» (альбом «Говіркий олівчик»), предметні картинки по лексичній темі «Посуд» та декілька альтернативних.
|