Контрольно – підсумкове заняття з грамоти за I півріччя у старшій логопедичній групі ЗНМ
«Морські пригоди морячків-весельчаків»
Програмовий зміст: закріпити активний словник дітей морськими термінами, визначити вміння дітей складати описові роповіді узгоджуючи займенник з іншими частинами мови (іменником, дієсловом , прикметником); в ігровій формі викладати звукову модель одно та двоскладових слів,розрізнюючи голосні і приголосні , тверді і мякі звуки, добирати слова на певні звуки та виділяти їх звучання( на початку, в середині, в кінці слова). Перевірити уміння дітей добирати слова, близькі за звучанням, синоніми та антоніми, добирати багатозначні слова. Виокремлювати слова і речення з потоку мовлення. Удосконалювати вміння складати речення із запропонованим словом і самостійно, утворювати слова за допомогою суфіксів та префіксів.
Закріпити вміння дітей правильно вживати іменники родового відмінку в однині та множині.
Сприяти розвитку дитячої фантазії й уяви , заохочувати здатність малюків творчо перевтілюватися в заданий образ, учити дітей виявляти інтерес до невідомого у навколишньому середовищі, робити припущення та гіпотези. Учити дітей милуватися красою морського дна . викликати бажання допомогти ближньому в біді.
Матеріал: декорації морської поверхні, корабель, безкозирки, диск із записом морських звуків , невід з перлинами- завданнями;пляшка , предметні картинки, золота рибка, бінокль, загадки
|