Мета :
Корекційно-розвивальна
- Розвивати увагу, мислення, творчу уяву, міміку,жести;
- Розвивати пам'ять, загальну та дрібну моторику, кін естетичні відчуття, силу та витривалість м’язів;
- Формувати навички руху в колективі, тримати рівновагу;
- Розвивати спритність , гнучкість, стрибучість;
- Формувати вміння дітей чітко координувати рухи з віршованим текстом і розвивати почуття темпу та ритму, слухову увагу;
- Активізація пізнавальних процесів.
Освітня
- Накопичувати та збагачувати активний та пасивний словник;
- Формувати практичні навички словотворення (творення прикметників від іменників);
- Формувати вміння узгодження іменників з числівниками;
- Автоматизувати звуки «ш», «п»;
Корекційно-виховна
- Формувати прагнення бути здоровими;
- Виховувати зацікавленість до фізичної, музичної та мовної діяльності;
- Виховувати вміння працювати в парах.
Обладнання : декорації лісу, галявини, квіти (крокуси, кульбабки), листочки з різних дерев, пазли з листочків, м’ячики (колючі, звичайні), фіт-боли, магнітофон, мильні бульбашки, подушки.
|