Конспект підгрупового заняття з формування лексико-граматичних категорій та розвитку зв’язного мовлення з дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ в умовах логопункту
Тема: Посуд
Цілі: Уточнити та закріпити знання дітей про посуд, його види та призначення.
Розвивати артикуляційну та дрібну моторику пальців рук, кінестетичне сприйняття, пам'ять, логічне мислення, зв’язне мовлення. Закріплювати вміння узгоджувати іменники з прикметниками, утворювати іменники у множині, узгоджувати їх з прикметниками, складати складносурядне речення.
Виховувати обережне ставлення до посуду, доброзичливість та вміння товаришувати.
Обладнання: логопедична лялька Бяка Задавака, дзеркала, м’яч, демонстраційні картинки, набір «Геометричні гумки».
|