Тема: Прогулянка по зимовому лісі.
Дикі тварини та їх дитинчата взимку.
Диференціація звуків [С] - [Ш].
Пріоритетна освітня область: мовленнєвий розвиток.
Інтеграція освітніх областей: пізнавальний розвиток, соціально-комунікативний розвиток, фізичний розвиток, розвиток міжпівкульних зв'язків.
Мета: Закріпити знання про диких тварин і їх дитинчат взимку. Диференціація звуків [С] - [Ш] в складах, словах і реченнях.
Завдання:
Корекційно-освітні:
- Збагачення і уточнення знань дітей за лексичною темою:
«Дикі тварини та їх дитинчата взимку»;
- Уточнення артикуляції звуків [С] - [Ш];
- Закріплення правильної вимови звуків [С] - [Ш];
- Удосконалення граматичного ладу мови, формування
навички словозміни і словотворення;
- Удосконалення навички звуко-літерного аналізу.
Корекційно-розвиваючі:
- Розвиток слухової і зорової уваги, сприйняття і
пам'яті;
- Розвиток мовного слуху;
- Розвиток мовного дихання і голосу;
- розвиток загальної і дрібної моторики, координації рухів.
Виховні:
- Продовжувати формувати навички співробітництва;
- Доброзичливості;
-Ініціатівності.
Плановані результати:
- Діти мають стійкі знання про диких тварин;
- Розрізняють звуки [С] - [Ш] в складах, словах і реченнях.
- Чи можуть використовувати мову для вираження своїх думок і побудови мовного висловлювання в ситуації спілкування;
- Чи виявляють ініціативу і самостійність в спілкуванні;
- Активно взаємодіють з однолітками і дорослими, беруть участь у спільних іграх.
Устаткування:
- сніжки, схема для складання описового оповідання,
«Доріжки слідів тварин», картки для визначення місця звуку в слові, конверти із завданнями, запис з голосами диких тварин, дрібні фігурки тварин для занять з піском.