«Сніжинка в гостях у малят»
Програмовий зміст: Закріпити уміння добирати спільнокореневі слова до слова «сніжинка», продовжувати вчити добирати прикметники, дієслова; вправляти в підборі порівнянь; збагачувати словниковий запас дітей.
Продовжувати формувати уміння дітей складати казку за іграшками, на тему, запропоновану вихователем. Спонукати дітей до міркування.Вправляти дітей у правильному виразному читанні поетичних творів.
Розвивати артикуляційний апарат, мовленнєве дихання, cилу голосу.
Узагальнити знання дітей про красу природи взимку; розвивати позитивно-емоційне ставлення до пізнання навколишнього.
Виховувати уміння слухати один одного не перебиваючи, працювати в групі, інтерес до заняття, увагу, наполегливість у виконанні завдань.
Обладнання: комп’ютер, проектор, мультимедійна дошка, презентація - д/гра «Знайди зайве»; хмарка, сухий басейн з предметами, сніжки, сніжинки (на кожну дитину).
Попередня робота:
- вивчення віршів, прислів’їв, приказок, прикмет, повір’їв,загадок про зимові явища в природі, гри - імітації зі сніжками, фізкультхвилинки «Гра в сніжки»; чистомовок;
- уточнення знань про види зимових розваг, назви зимуючих та перелітніх птахів;
- читання казок: «Рукавичка», «Морозко», «Сніжниця», «Зайчикові хатка», «Ріпка», «Зимівля звірів»;
-малювання та аплікація сніжинок нетрадиційним способом.
|