Контрольно - підсумкове заняття з розвитку мовлення у середній логопедичній групі
« На допомогу гномикам - говорунчикам»
Програмовий зміст:
Закріпити знання дітей про звуки мовлення. Тренувати у визначенні першого та останнього звука в словах.
Закріплювати словниковий запас дітей з вивчених тем та збагачувати новими.
Вправляти у складанні загадок за схемами та за уявою; добиранні синонімів; у правильному узгодженні слів у роді, числі, відмінку.
Закріпити вміння пояснювати лексичне значення складних та багатозначних слів; у творенні зменшувально – пестливих слів; нових форм іменників, що позначають професію від іменників; дієслів з різними префіксами пере-, об-, під-, від-, ви-, по-, при-, за-.
Навчати дітей підтримувати розмову, запропоновану вихователем; інтонувати слова.
Розвивати логічне мислення, фонематичне сприйняття.
Виховувати інтерес до занять, уміння слухати.
Матеріал: фланелеграф; будинок звуків; коробка з картинками; рибка; хмарка; картинки до д/ ігор: «Назви перший і останній звук у словах», «Складні слова», «Багатозначні слова», «Дитинчата тварин», «Зміни дієслово «їхали», схеми до д/ гри «Склади загадку»; д / ігри: «Скажи ласкаво», « Утворіть з іменника назву професії», «Чиї це сліди?», сюрпризний момент - цукерки з буквами.
Словник: Країна Говорляндії; Мовчазна фея; гномики – говорунчики; небокрай; нескінченна даль; житло; білячий, заячий та ін.; самоскид, водоспад та ін.; багно; ключ; водопровод.
Художнє слово: Казка про гномиків – говорунчиків, фізкультхвилинка, скоромовки на приголосні звуки.
|