Тема: Диференціація звуків [с]-[ш] у складах, словах, словосполученнях, реченнях.
Мета: формувати вміння і навички учня безпомилкового вживання звуків [с]-[ш] у монологічному мовленні у складах, словах, словосполученнях, реченнях; диференціювати дані звуки у мовленні і на письмі;
розвивати фонематичний слух, навички фонематичного аналізу і синтезу;
розвивати слухову і зорову увагу і пам'ять; логічне мислення; загальну і дрібну моторику;
виховувати навички самоконтролю за власним мовленням; виховувати бажання говорити правильно і отримувати задоволення від позитивного результату.
Лексична тема «Професії»
Обладнання: картинки, тексти загадок, смайлики, масажна кулька Су-джоку, букви С, Ш, картки-символи для характеристики звуків, кольорові камінці, складові доріжки, друковані слова і речення, телевізор або мультимедійна дошка.
|