Логопедичне заняття за темою «Інноваційні підходи в роботі учителя-логопеда»
Мета:
Розвивати мовленнєворуховий та мовленнєвослуховий аналізатори дитини для своєчасного розвитку вимовлюючої сторони мовлення.
Наслідування артикуляція в ігровій ситуації, супровід приспівування голосних рухом рук - мовленнєворухова ритміка, голосові і дихальні вправи.
Навчання стандартним та найбільш простим засобам словозмінення, відпрацювання форм та розуміння їхнього значення.
Розуміння питань за сюжетним та предметним малюнками, питань за казкою, яку прочитали (із зоровою опорою).
Виховання слухової уваги до мовлення, розвиток слухомовленнєвої пам’яті.
Розвиток дрібної моторики та конструктивного праксису.
|