Роль сформованості фонематичних процесів в оволодінні правильною звуковимовою та успішному навчанні у школі
(семінар-практикум для вихователів ДНЗ)
Мета:
• Підвищення професійної компетентністі вихователів в питанні формування і розвитку фонематичних процесів у дошкільників.
• Формування мотивації оволодіння практичними знаннями та вміннями з розвитку фонематичного слуху через використання дидактичних ігор, ігрових вправ.
Завдання:
• Розкрити значення розвитку фонематичного слуху у дітей дошкільного віку.
• Систематизувати знання вихователів дошкільного закладу у рамках даної теми.
• Залучати педагогів до використання в своїй роботі з дітьми ігор та ігрових вправ для розвитку фонематичних процесів.
План семінару:
1. Поняття «фонематичний слух». Значення сформованості фонематичних процесів у готовності дитини до навчання у школі та успішного оволодіння грамотою, читанням.
2. Етапи логопедичної роботи з розвитку фонематичних процесів у дошкільників.
3. Використання ігрових засобів для розвитку фонематичних процесів дітей дошкільного віку.
4. Робота у мікрогрупах.
5. Анкетування педагогів.
6. Підведення підсумків семінару-практикуму (відповіді на запитання).
|