«Кошеня-пустун»
(За матеріалами книги Шинкарьової Л.Н. «Ігри для автоматизації та диференціації звуків у дітей дошкільного віку»)
Мета гри:
1. Автоматизація та диференціація поставлених звуків.
2.Розвиток лексико-граматичного ладу мови, зокрема, тренування у вживанні відмінкових конструкцій.
- Розвиток фонематичних процесів та навиків звукового аналізу і синтезу.
Матеріал:
Кружечки з кольорового картону, розфарбовані «під клубочки» з предметними зображеннями на них.
Правила гри «Кошеня-пустун»
Клубочки розкладаються на столі. Дитині пояснюємо, що кошеня розкидало бабусині клубочки. Щоб бабуся не засмутилася, їх треба зібрати.
Ви можете зібрати клубочки в будь-яку гарну коробочку, або розкласти біля сидячої у кріслі бабусі, зображеної на сюжетній картинці.
Для тренування в розрізненні (диференціації) звуків можна запропонувати дитині зібрати клубочки з картинками, що містять різні звуки (наприклад, звуки [C] - [Ш] або [Р] - [Л]) в різні стопки або різні коробки.
Можна поставити запитання: «Які картинки ти зібрав?», «Яку клубочки заховало кошеня?», Тренуючи у вживанні знахідного відмінка.
|