Для дітей, які пізно починають говорити, дуже корисно використовувати слова типу "му-му", "бух", "ку-ку", "гав-гав", "на", "дай", "мяв-мяв" та інші короткі слова, які складаються з одного або двох однакових складів. Це слова-звуконаслідування, які легкі для засвоєння і використовуються на початковій стадії в роботі з немовленнєвими дітьми.
Логопедична гра: «Лялька плаче»
Мета: розуміння та сприйняття мовлення, навчання виконання інструкцій, звуконаслідування голосних звуків, розвиток зорової та слухової уваги, довготривалої пам’яті, просодики мовлення (тихе та голосне звуконаслідування.)
Завдання: Спільно розглянути малюнок.–Як плаче лялька? Логопед показує ляльку, промовляє як вона плаче, а дитина повинна звуконаслідувати голосний звук.
|