Мета : автоматизація [Р] у словах у різних позиціях, розвивати фонематичний слух, аналіз, контроль, збільшувати словниковий запас, логічне мислення, увагу; вчити складати речення: “У Маршала є піраміда, цукерок…”; вчити узгоджувати слова у родовому відмінку однини: “У Маршала немає піраміди, робота…”; виховувати спостережливість та контроль за власним мовленням.
Інструкція: Коли з’являється собачка Маршал на екрані (це новий дотик до правої клавіші миші), потім на собачці зявляється зображення. Дитина повинна скласти речення “У Маршала є ракета”, коли дитина назвали всі зображення на слайді, наступний етап роботи з узгодженням слів у родовому відмінку однини: коли зникає зображення з Маршала необхідно скласти речення: "У Маршала немає ракети”.
Словник: ракета, робот, ракетка, рак, равлик, ромашка, цукерка, пірамідка, морозиво, барабан, відро, корова, зефір, тигр, телевізор, сир, світлофор, якір.
|