Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Автоматизація та диференціація звуків [28]
Лексика і граматика [19]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 280
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Логопедичні ігри » Автоматизація та диференціація звуків

    завантажити ВПІЙМАЙ РИБКУ
    [ · Скачати дистанційно () ] 30.07.2016, 15:45

    Логопедична гра «Впіймай рибку»

    Корекційне завдання:

    • Закріплювати правильну вимову звуків [С], [З], [Ц], [Ш], [Ж], [Ч], [Р], [Л].
    • Формувати фонетико-фонематичне уявлення про звуки і складову будову слова.
    • Навчати дітей диференціювати звуки [С]-[Ш], [З]-[Ж], [Ц]-[Ч], [Р]-[Л].
    • Розвивати лексико-граматичну будову мовлення.
    • Розвивати  зв’язне мовлення.
    • Стимулювати розвиток психічних та пізнавальних процесів.
    • Підтримувати емоційно-позитивний комфорт.
    • Сприяти розвитку спілкуванню дітей, комунікативних навичок.
    • Розвивати координацію рухів та зорову увагу.

    Опис гри: дана гра складається з набору рибок з малюнками, в назвах яких присутні  слова зі звуками [С], [С’], [З], [З’], [Ц], [Ч], [Щ], [Ш], [Л], [Л’], [Р], [Р’]; «акваріума»; 2 вудок, 2 відерець.

    Кількість гравців: 2-4 дитини.

    Дана гра може бути використана під час індивідуальної, групової чи фронтальної корекційної діяльності (як елемент). Можна використовувати рибки з малюнками як з однією групою звуків, так і з різними.

    Інструкція до гри:

    І група ігор.

    Корекційне завдання: автоматизувати поставлені звуки (в словах, реченнях).

    • Вимовляй правильно.

    Кожна дитина бере в руки вудку і ловить рибку з малюнком, називає його, правильно вимовляючи поставлений звук в слові. За кожне правильно виконане завдання дитина кладе рибку у своє відерце. Далі,  передає хід наступному гравцю.

    • Скажи чистомовку.

    Кожна дитина бере в руки вудку і ловить рибку з малюнком, називає його, правильно вимовляючи поставлений звук в слові. Потім повторює за логопедом чистомовку, або пропонує свій варіант. Далі передає хід наступному гравцю. Хто більше «зловить» рибок – той   і виграв.

     ІІ група ігор

    Корекційне завдання: формувати фонетико-фонематичне уявлення і складову будову слова (закріпити вміння визначати положення звукового  аналізу слів).

    • Визнач перший звук у слові.

    Дитина ловить рибку з малюнком, називає його. Потім визначає перший звук в назві картинки. Передає хід наступному гравцю.

    • Назви останній звук у слові.

    Дитина ловить рибку з малюнком, називає його. Потім визначає останній звук в назві картинки. Передає хід наступному гравцю.

    • Визнач, які голосні звуки сховалися у слові.

    Дитина ловить рибку з малюнком, називає його. Потім визначає голосні  звуки і кількість складів в назві картинки. Передає хід наступному гравцю.

    • Такі різні подібні звуки.

    Гравці ловлять рибку, називають малюнок і визначають який  звук  чути у слові : [С] – [Ш], [З] – [Ж], [Р] –[Л]. Кладе рибку відповідно до букви на відрі.

    • Підбери картинку до схеми.

    Перед дитиною на столі викладаються схеми, які вказують на місце положення звука у трьох позиціях (початок, середина, кінець слова). Гравець ловить картинку, називає слово і визначає місце положення заданого звука. Картинку кладе відповідно до певної схеми.

    • Порахуй кількість звуків у слові.

    Дитина ловить рибку з малюнком, називає його. Потім визначає кількість звуків і викладає їх фішками. Передає хід наступному гравцю.

    ІІІ група ігор

    Корекційне завдання: розвивати лексико-граматичну будову мовлення: закріплювати вміння утворювати слова із зменшувально-пестливими  суфіксами; розвивати вміння узгоджувати іменники з числівниками; утворювати речення з певним словом; визначати рід предметів: чоловічий, жіночий чи середній; вчити підбирати прикметники до іменників.

    • Один –багато.

    Діти по-черзі ловлять рибку, називають малюнок спочатку в однині, а потім в множині.

    • Який? Яка? Яке?

    Дитина ловить рибку з малюнком, називає його і підбирає ознаку в залежності від того, до якого роду належить предмет (чоловічого, жіночого чи середнього).

    • Назви ласкаво.

    Кожний по черзі ловить рибку з малюнком, називає його і утворює нове слово за допомогою зменшено-пестливих суфіксів.

    • Порахуй.

    Після того, як гравець «зловив» рибку , назвав малюнок, він рахує предмет від одного до п’яти чи до десяти, погоджуючи закінчення. За кожне правильно виконане завдання діти кладуть рибку у своє відерце.

    ІV група ігор

    Корекційне завдання: розвивати зв’язне мовлення.

    • Побудуй  речення.

     Після того, як гравець «зловив» рибку, назвав малюнок, він будує речення різної складності.

    • Придумай загадку.

    Перший гравець ловить рибку з картинкою, але її не називає. Потім він називає характерні ознаки зображеного предмету: форму, колір, смак, дію, яку може виконувати сам предмет, і дію, яку можна виконувати цим предметом. Решта гравців намагаються відгадати, про який предмет іде мова. Потім робить опис предмета наступний учасник гри.

    Категорія: Автоматизація та диференціація звуків | Додав: oks5543 | Теги: автоматизація та диференціація звук, настільні ігри
    Переглядів: 2194 | Завантажень: 842 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/3
    Всього коментарів: 1
    avatar
    1 Кошка • 15:13, 16.01.2019
    Щиро дякуюза гарну роботу!
    avatar
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!