Дидактичний посібник «Прийменники» з використанням бiоенергопластики
(своїми руками)
Опис посібника. У посібнику представлені ігрові вправи, наочні засоби, описані прийоми роботи логопеда з дітьми п'яти і шести років по закріпленню правильного вживання прийменників в самостійній мові.
Діти привчаються самостійно думати, активно використовувати вже засвоєні знання, спостерігати за словом, стежити за його змінами.
Дидактичний посібник виконано з картонних карток, на які наклеєні парні картинкі, з'єднані стрілками за кількістю дітей; картки зі схемами прийменників. Атрибути по бiоенергопластики: мотузки з вузликами, еспандери, кульки Су-джок (за кількістю дітей)
Мета посібника:
1.Уточнити розуміння дітьми прийменників: «на», «під», «в», «з», «до», «від» та iн.
2.Закріпити правильне вживання цих прийменників з іменниками в різних відмінках.
3.Закріпити вміння дітей складати речення за схемою і картинці;
4. Закріпити навички складання речень з заданим словом;
5.Розвивати загальну і дрібну моторику; увагу, пам'ять, мислення;
6.Розвивати оптико – просторові навички.
7. Розвиток дрібної моторики пальців рук; вчити узгоджувати дії рук і слова;
8. Розвиток словникового запасу з використанням атрибутів біоенергопластики.
Вчити складати речення з використанням картинного матеріалу і атрибутів по біоенергопластиці.
|