Дидактична гра «Варимо суп (компот)» (своїми руками)
Мета: практичне засвоєння навику утворення відносних прикметників, узгодження прикметників з іменниками в роді, числі, активізація словнико-вого запасу. Складання поширених речень з відносними прикметниками. Розвиток мислення, уваги, пам'яті, мовлення дітей.
Обладнання: вирізані з картону кастрюлі, пляшки, на кожній з яких наклеєна картинка із зображенням будь-якого продукту (м'ясо, курка, риба, молоко, гриби, рис, овочі, фрукти, ягоди); поліетиленові мішечки з сипучими продуктами (вермішель, кава, пшоно, гречана крупа, горох і т.п.)
Вiкова група: старша
Завдання:
1. Назвати свої продукти.
2. Розповісти яку кашу, суп, напій можна приготувати з продуктів, які знахо-дяться в каструлі. («Зараз ми будемо варити суп. Назвіть, який бульйон буде у нас в каструлі? (М'ясний, курячий, грибний, рисовий, рибний). А тепер зваримо компот їх ягід. Який компот у нас вийде?» (Ожиновий, вишневий))
Щоб урізноманітнити, логопед може загадати загадки про продукти харчування. Як тільки дитина відгадує, він бере каструлю або пляшечку собі і виконує завдання. Діти старшого віку можуть сказати, які овочі (фрукти, ягоди) нам потрібні для борщу, юшки, (компоту) і так далі. Для виготовлення цієї гри я використовувала: кольоровий картон, предметні картинки (для каструль і пляшечок) - все заламіноване; поліетиленові мішечки розміром приблизно 10х10 см. з різними сипучими продуктами.
|