Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | FAQ | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 278
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » FAQ [ Додати питання ]


    Що стосується дитячого мовчання та небажання говорити, то, звичайно, в цьому питанні все дуже індивідуально. Але якщо мовлення не з'являється і в три роки, варто звернутися до логопеда. Що можна зробити в домашніх умовах? Дуже рекомендую читати вірші і співати дитячі пісеньки, не договорюючи кінцівки. Природно, перед цим ви не раз співаєте пісню або читаєте віршик цілком, щоб дитина їх засвоїла, запам'ятала, а потім - починаєте недоговорювати. Таким чином дитина налаштовується на ритмічний малюнок твору, і, коли ви не договорює останній склад, у малюка є велика потреба закінчити віршик. Наш мозок влаштований таким чином, що завжди прагне завершити мелодію або вірш, якщо ті закінчуються на нестійкій ноті. Дуже корисні для розвитку мови мелодії, що закінчуються на відкритих складах. Наприклад, дитяча пісенька: "Далеко-далеко, на лузі пасуться ко ...", де мама буде співати в слові "далеко" тільки два перших складу, а дитина - закінчувати.

    Додав: Олена Шадура (kostimka)

    Якщо слідувати класичним нормам, то в ідеалі у дитини вже в 2 роки повинна бути фразова мова, в якій можуть бути присутніми лепетні слова. Але ці норми були розроблені багато років тому, з тих пір не змінювалися, і, на мій погляд, їх потрібно коригувати. Пов'язано це з тим, що в сучасному світі переважає зорова інформація, тому дитина мимоволі починає переважно користуватися зоровою, а не слуховою модальністю, і навіть у нормотипового малюка поява мовлення може затриматися. Дитині набагато простіше позначити річ картинкою, а не набором звуків - тому вона не говорить, а на все показує пальцем. Захистити малюка від потоку візуальної інформації неможливо - навіть якщо обмежити перегляд мультиків, то від реклами на вулицях, яскравих журналів і навіть упаковок нікуди не втечеш. Тому я вважаю, що, враховуючи сьогоднішню ситуацію, норми потрібно міняти. Але все-таки в 3 роки фразова мова вже повинна в ідеалі бути присутня. Це не означає, що, якщо дитина заговорила тільки в 3 роки, у неї потім виникнуть якісь серйозні проблеми з мовленням. Швидше за все, вона незабаром наздожене своїх однолітків. Але після 3 років рахунок йде вже на місяці, і кожен з них - серйозне упущення. Сензитивний період розвитку мови у дітей триває від 2 до 5 років, і в цьому віці усувати будь-які проблеми набагато простіше, ніж потім.

    Додав: Олена Шадура (kostimka)

    В цілому - є. У силу свого генетичного устрою хлопчики більш схильні до різних порушень, у тому числі - і мовних. Більшість дівчаток більш вербальні, частіше бувають орієнтовані на слухову модальність, в той час, як у хлопчиків переважає зорова. Також жінки більше схильні виражати себе через мову, ніж чоловіки. У зв'язку з цим дівчатка раніше починають говорити.

    Додав: Олена Шадура (kostimka)

    Типова, обивательська порада, яку дають батькам: "А ви не розумійте її" ​​- помилкова. Так робити категорично не можна. Мова - це функція, яка з'являється не тому, що треба говорити, а тому, що неможливо мовчати. Коли в слухомовних зонах накопичується збудження, природна потреба людини - виводити її через мову. Якщо дитина не розмовляє - значить, вона не може це робити, і намагатися змусити її - як говорити безногому: "А ну, станцюй!". Можливо, у дитини є проблеми, пов'язані з невірним сприйняттям звуків, неможливістю перевести їх в моторну схему і проконтролювати свої рухи. Їх удаваним "нерозумінням" не вирішиш. Такою стратегією ви тільки рвете з малюком контакт, тому, крім шкоди, вона нічого не принесе. У такому випадку обв'язково потрібно пройти обстеження у невропатолога, психіатра, отоларинголога (ЛОР), логопеда.

    Додав: Оксана Мацюк (oks5543)

    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!