Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Автоматизація та диференціація звуків [28]
Лексика і граматика [19]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 278
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Логопедичні ігри » Автоматизація та диференціація звуків

    завантажити ДІТИ ГОДУЮТЬ ПТАХІВ
    [ Викачати з сервера (661.6 Kb) ] 11.01.2018, 14:33

    Дидактична гра «Діти годують синичок».

    Автоматизація звука «С» в словах.

    Мета: Закріпити у дітей правильну вимову звука С у словах на початку, в середині та в кінці слів.

    Завдання: Дитині пропонується допомогти дітям погодувати синичок, для цього треба вирізати птахів, на яких зображені різні слова із звуком «С». Щоб дитині було цікавіше ці малюнки птахів можна перевернути, це стимулює інтерес до виконання завдання, а також дошкільник не вагається під час вибору (особливо, якщо завдання виконується з групою дітей).

    Ускладнення №1 ( для старшого дошкільного віку): Завдання «Про що можна сказати МІЙ, МОЯ, МОЇ». Після того, які малюк назвав та перевернув всіх птахів, пропонується підібрати слова до присвійного займенника МІЙ (наприклад: самокат, автобус, осел, кактус….), МОЯ (наприклад: ковбаса, сумка, сокира…), МОЇ (наприклад: санки, сережки).

    Ускладнення №2 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Скажи який?» (яка? які?). Треба підібрати прикметник до іменника (наприклад: смачна ковбаса…). Для більш старших дітей можна запропонувати підібрати по 3 слова (наприклад: санки дерев’яні, дитячі, маленькі.)

    Ускладнення №3 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Хто, що робить?» Треба скласти речення із заданим словом (наприклад: Автобус їде по дорозі.).

    Ускладнення №4 (для старшого дошкільного віку): Завдання «Придумай розповідь». Дитина обирає 3 малюнки і придумує коротеньку розповідь, потім можна перевернути малюнки і скласти розповідь, беручи послідовно 5 малюнків (творчі розповіді).

    Варіанти гри (після того, як дитина назвала всі малюнки):

    • Завдання «Якого малюнку не стало?» (кількість малюнків залежить від віку дитини).
    • Завдання «Що змінилось?» Треба викласти ряд з 10 малюнків на вибір, потім дорослий міняє місцями, починаємо з 2 малюнків, пізніше кількість поступово зростає до 5 малюнків).

    Завдання «Виклади візерунок з малюнків» ( просторове орієнтування дитини) для середнього дошкільного віку викладаємо ряд ( наприклад: поклади санки між ковбасою та автобусом, потім біля автобуса кактус...), для старшого дошкільного віку викладаємо квадрат (наприклад поклади посередині осу, ліворуч від оси сумку, під сумкою квасолю, праворуч від оси, лисенятко, над лисенятком глобус……, таким чином викладаємо квадрат з 9 малюнків).

    Категорія: Автоматизація та диференціація звуків | Додав: natalibydan
    Переглядів: 1409 | Завантажень: 384 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!