Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Автоматизація та диференціація звуків [23]
Лексика і граматика [7]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 114
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Логопедичні ігри » Автоматизація та диференціація звуків

    завантажити ДІТИ ЛІПЛЯТЬ СНІГОВИКА
    [ Викачати з сервера (2.80Mb) ] 11.01.2018, 14:57

    Дидактична гра «Діти ліплять сніговика».

    Автоматизація звука «З» в словах.

    Мета: Закріпити у дітей правильну вимову звука З у словах на початку, в середині та в кінці слів.

    Завдання: Дитині пропонується допомогти дітям зліпити сніговичків, для цього треба вирізати сніжні кільки, на яких зображені різні слова із звуком «З». Щоб дитині було цікавіше ці кульки можна перевернути, це стимулює інтерес до виконання завдання, а також дошкільник не вагається під час вибору (особливо, якщо завдання виконується з групою дітей).

    Ускладнення №1 ( для старшого дошкільного віку): Завдання «Про що можна сказати МІЙ, МОЯ». Після того, які малюк назвав та перевернув усі сніжні кульки, пропонується підібрати слова до присвійного займенника МІЙ (наприклад: зуб, замок, язик, таз….), або МОЯ (наприклад: зозуля, зебра, газета, медуза…).

    Ускладнення №2 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Скажи який?» (яка?). Треба підібрати прикметник до іменника (наприклад: залізний замок…). Для більш старших дітей можна запропонувати підібрати по 3 слова (наприклад: коза сіра, коза домашня, коза весела…)

    Ускладнення №3 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Хто, що робить?» Треба скласти речення із заданим словом (наприклад: Телевізор стоїть на столі.).

    Ускладнення №4 (для старшого дошкільного віку): Завдання «Придумай розповідь». Дитина обирає 3 малюнки і придумує коротеньку розповідь, потім можна перевернути малюнки і скласти розповідь, беручи послідовно 5 малюнків (творчі розповіді).

    Варіанти гри (після того, як дитина назвала всі малюнки):

    • Завдання «Якого малюнку не стало?» (кількість малюнків залежить від віку дитини).
    • Завдання «Що змінилось?» Треба викласти ряд з 10 малюнків на вибір, потім дорослий міняє місцями починаємо з 2 малюнків, пізніше кількість поступово зростає до 5 малюнків).

    Завдання «Виклади візерунок з малюнків» ( просторове орієнтування дитини) для середнього дошкільного віку викладаємо ряд ( наприклад: поклади зебру між зайчиком і зозулею, потім біля зайчика телевізор, а біля зозулі козу….), для старшого дошкільного віку викладаємо квадрат (наприклад поклади посередині язик, ліворуч від язика медузу, під медузою замок, праворуч від язика, зефір, над зефіром гарбуз……, таким чином викладаємо квадрат з 9 малюнків).

    Категорія: Автоматизація та диференціація звуків | Додав: natalibydan
    Переглядів: 257 | Завантажень: 113 | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!