Логопедична АБВГДейка
Логопедичний сайт для вчителів-логопедів та батьків
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Що Вас цікавить?
Автоматизація та диференціація звуків [28]
Лексика і граматика [19]
Вхід на сайт

Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 278
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Логопедичні ігри » Автоматизація та диференціація звуків

    завантажити НОВОРІЧНІ ЯЛИНКИ
    [ Викачати з сервера (2.28 Mb) ] 14.01.2018, 15:21

    Дидактична гра «Новорічні ялинки».

    Автоматизація та диференціація звуків «Л-Ль» в словах.

    Мета: Закріпити у дітей правильну вимову звуків Л-Ль у словах на початку у відкритих словах.

    Завдання: Дитині пропонується прикрасити ялинки, на яких зображені літери Л та Ль (якщо дитина не знає ці літери – потрібна допомога дорослого), для цього треба вирізати кульки, на яких зображені різні слова на звуки Л та Ль. Щоб дитині було цікавіше ці ялинкові прикраси можна перевернути, це стимулює інтерес до виконання завдання, а також дошкільник не вагається під час вибору (особливо, якщо завдання виконується з групою дітей). Для того, щоб правильно покласти кульку на ту чи іншу ялинку – треба визначити 1 звук у слові та правильно назвати малюнок на яликовій прикрасі.

    Л – лелека, лимон, лампа, лижі, лебідь, лисиця, ластівка, лось, левеня .

    Ль – літак, люстра, лілії, ліжко, льодяники, любисток, лялька, лящ, лійка.

    Ускладнення №1 (для старшого дошкільного віку): Завдання «Про що можна сказати МІЙ, МОЯ, МОЄ, МОЇ». Після того, які малюк назвав та перевернув всі кульки, пропонується підібрати слова до присвійного займенника МІЙ (наприклад: лебідь, літак.....), МОЯ (наприклад: лампа, лійка..), МОЄ (наприклад: левеня…), МОЇ (наприклад: лижі, лілії).

    Ускладнення №2 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Скажи який?» (яка?який? яке? які?). Треба підібрати прикметник до іменника (наприклад: кислий лимон…). Для більш старших дітей можна запропонувати підібрати по 3 слова (наприклад: лялька: нова, гарна, велика.)

    Ускладнення №3 (для середнього та старшого дошкільного віку): Завдання «Хто, що робить?» Треба скласти речення із заданим словом (наприклад: Лілії ростуть на клумбі.).

    Ускладнення №4 (для старшого дошкільного віку): Завдання «Придумай розповідь». Дитина обирає 3 малюнки ( на звуки Л-Ль) і придумує коротеньку розповідь. Потім можна ускладнити і скласти розповідь, беручи послідовно 5 малюнків (творчі розповіді).

    Варіанти гри (після того, як дитина назвала всі малюнки):

    • Завдання «Якого малюнку не стало?» (кількість малюнків залежить від віку дитини ).
    • Завдання «Що змінилось?» Треба викласти ряд з 10 малюнків на вибір, потім дорослий міняє місцями, починаємо з 2 малюнків, пізніше кількість поступово зростає до 5 малюнків).
    • Завдання «Виклади візерунок з малюнків» ( просторове орієнтування дитини) для середнього дошкільного віку викладаємо ряд ( наприклад: поклади літак між лелекою та ліліями, потім біля лелеки лампу...), для старшого дошкільного віку викладаємо квадрат (наприклад поклади посередині лебедя, ліворуч від лебедя ліжко, під ліжком ластівку, праворуч від лебедя лійку, над лійкою лелеку…, таким чином викладаємо квадрат з 9 малюнків).
    Категорія: Автоматизація та диференціація звуків | Додав: natalibydan
    Переглядів: 1456 | Завантажень: 421 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Усі матеріали сайту надані їх авторами для публікації або завантажені з відкритих джерел мережі Інтернет 
    і опубліковані виключно для ознайомлення та власного користування.
    Копіювання та цитування матеріалів сайту дозволяється та вітається 
    за умови надання активного посилання на сайт abcd-logoped.at.ua
    Логопедичний сайт для логопедів та батьків
    Никнейм Логопедична АБВГДейка зарегистрирован!