Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Принцип біоенергопластики - сполучена робота пальців і кистей рук та артикуляційного апарату. Рухи рук імітують рухи органів мовного апарату. Комплекс вправ з використанням біоенергопластики сприяє розвитку рухливості артикуляційного апарату, що, в свою чергу, впливає на точність в засвоєнні артикуляційних укладів.
(Сертифікат №0139)
Cтатті |
Переглядів: 654 |
Author: Снітко Л.С. |
Додав: snitkol42 |
Дата: 10.02.2019
|
|
Корекційна робота з розвитку мовлення дітей — обов’язок не лише вчителя-логопеда, а й інших учасників педпроцесу — вихователя, його помічника, музкерівника, психолога, фізінструктора та батьків. Адже лише за комплексного впливу можна досягти бажаних результатів. Тому варто максимально “логопедизувати” весь час перебування дитини в дитсадку.
Cтатті |
Переглядів: 627 |
Author: kostima |
Додав: kostimka |
Дата: 05.01.2019
|
|
Звуковий лепбук - ефективний засіб автоматизації звуків, завдяки динамічності, емоційності проведення та зацікавленості дітей він дає можливість багато разів тренувати дитину в повторенні потрібних звуків, сприяє поповненню і активізації словника, формує правильну звуковимову, розвиває зв'язне мовлення та вміння висловлювати свої думки. У цьому полягає його педагогічна значущість. Застосування лепбука допомагає вчити дитину вчитися самостійно. Крім освітніх плюсів, він може сприйматися дітьми як скарб, до якого цікаво повертатися, перегортати. |
Кількість дітей з мовленнєвою патологією останнім часом має тенденцію до зростання. З кожним роком збільшується кількість дітей зі складною мовленнєвою патологією, зокрема практично нерозмовляючих дітей. Причини цього явища різноманітні:
Cтатті |
Переглядів: 1540 |
Author: Кравченко З.Г. |
Додав: lodiva |
Дата: 18.07.2018
|
|
ЗАПРОШУЮ ДО ЛАБОРАТОРІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ ВСІХ, КОГО ХВИЛЮЄ ПИТАННЯ «ЯК НАВЧАТИ ЧИТАННЮ ДОШКІЛЬНЯТ: ЯКУ МЕТОДИКУ ОБРАТИ»
Я, учитель-логопед Максудова Тамара Валеріанівна, хочу нагадати небайдужим, що більш 100 років тому вийшла книга К. Ушинського «Рідне слово», яка відкрила нову епоху в навчанні дітей грамоті. Він ввів звуковий метод навчання читанню. Ушинський казав про це так; «Я не потому предпочитаю звуковую методику, что дети по ней скорее выучиваются читать и писать, но потому, что достигая успешно своей специальной цели, методика эта в то же время дает самостоятельность ребенку, беспрепятственно упражняет его внимание, память и рассудок, и когда перед ним раскрывается книга, он уже достаточно подготовлен к пониманию того, что читает т, и. главное, в нем не подавлен, а возбужден интерес к чтению»
Cтатті |
Переглядів: 691 |
Author: Максудава Т.В. |
Додав: kostimka |
Дата: 17.01.2018
|
|
З початком навчання в школі у деяких дітей раптом виявляються труднощі з письмом. Спеціальне логопедичне обстеження таких дітей виявляє в них дисграфію. Порушення письма - дисграфія, складає значний процент серед інших порушень мовлення,що зустрічаються в учнів масової школи. |
Логоневроз (невротичне заїкання) – руховий невротичний розлад, що характеризується порушенням плавності, темпу і ритму мовлення. Це пов’язано з судорожними скороченнями м’язових волокон, що беруть участь у мовному акті. Дана патологія є досить поширеною в дитячому віці. Короткочасне заїкання спостерігається у 4 % дітей. Іноді (в 1 % випадків) захворювання має стійкий характер. Частіше зустрічається у хлопчиків, ніж у дівчаток. Критичний період припадає на вік 4-5 років, коли відбувається інтенсивне формування мислення. Ризик виникнення заїкання також підвищується в період становлення мовлення (2-3 роки).
Автор матеріалу: Вєльчева Наталія. (сертифікат № 0038)
Заїкання |
Переглядів: 3487 |
Author: Вєльчева Наталія Вікторівна |
Додав: NATA |
Дата: 01.11.2017
|
|
Великий вплив на нормальне формування зору в дитячому віці мають характер, тривалість та умови зорового навантаження. На думку проф. Е. С. Аветісова та інших авторів, частина дітей, особливо молодшого віку, мають слабку акомодацію і при надмірному зоровому навантаженні відчувають труднощі.
Результати наукових постережень свідчать, що у дітей з добре розвиненою стійкістю акомодації короткозорість під впливом навчальних занять у школі не настає. І навпаки, у малюків з поганою стійкістю акомодації частіше розвивається короткозорість (до 20%) вже на перших порах навчання у школі.
Запропоновані у статті прийоми та завдання, допоможуть вчителю-логопеду у вирішені на своїх заняттях важливого завдання — профілактики зорових розладів у дітей.
Cтатті |
Переглядів: 1075 |
Author: Олена Шадура |
Додав: kostimka |
Дата: 06.01.2017
|
|
Дизартрія – порушення звуковимови і просодики, обумовлені недостатністю іннервації м'язів мовного апарату. Через недостатність іннервації м'язів артикуляційного, голосового, дихального апарату порушується не тільки звуковимова, а й голос і мовне дихання. При дизартрії порушується руховий механізм мовлення за рахунок органічної поразки центральної нервової системи. Структуру мовленнєвого дефекту становить порушення усіх компонентів мовлення.
Комплексний підхід при усуненні дизартрії включає в себе три блоки.
Cтатті |
Переглядів: 5002 |
Author: + |
Додав: kostimka |
Дата: 23.11.2016
|
|
Боязнь мовленнєвого спілкування — одна з різновидів невротичних порушень. Чим складніша і відповідальніша ситуація мовленнєвого спілкування, тим важче дитині вступати в контакт. Звертають на себе увагу характерологічні риси таких дітей: невпевненість у собі, вразливість, нерішучість, надмірна уразливість.
Заїкання |
Переглядів: 755 |
Author: Олена Шадура |
Додав: kostimka |
Дата: 05.10.2016
|
|
|
|